Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-01, 12:03   #1
 
wallezs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 297
Sharp$: 3983
Standard

1x2 -> Asian HC kalkylator


Jag letar efter en kalkylator där jag knappar in de odds eller %-satser jag kommit fram till i fotbollsmatcher och ev. ö/u 2,5 mål och därefter räknar den ut min. odds för olika linor i AH.

Har testat http://asiancapper.com/calculators.php lite för att få fram min. odds och tycker den funkar ok men skulle vilja ha för större handikapp som +1, +1,5 osv.

Har sett att Annabet.com har en kalkylator (http://annabet.com/se/poissoned/asianhc.php) som säkert skulle funka för mig men då jag är lite snål och inte ens är i teststadiet ännu undrar jag om ni känner till någon liknande som är gratis?
wallez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-01, 12:54   #2
 
Jurets avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 568
Sharp$: 4875

Hockey-VM 2013
Stats: 11 - 8 - 6
ROI: 113.31%
Vinstprocent: 57.89%

Standard

vilken sannolikhetsfördelning vill du att kalkylatorn ska använda sig av?
Juret är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-02, 08:12   #3
 
wallezs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 297
Sharp$: 3983
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Juret Visa inlägg
vilken sannolikhetsfördelning vill du att kalkylatorn ska använda sig av?
Jag har inte funderat så mycket på det så det spelar ingen större roll just nu. Jag är mer nyfiken på vilka olika kalkylatorer det finns där ute så man kan testa och jämföra.
wallez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-02, 08:19   #4
 
Raimonds avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Finland
Inlägg: 181
Sharp$: 4518


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Här har du en som är riktigt bra. Tyvärr är ju sidan på finska men kanske du kan klura ut hur den fungerar iaf.

http://www.ylikerroin.com/ty%C3%B6ka...asoitusmuunnin
Raimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-02, 10:19   #5
 
Jurets avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 568
Sharp$: 4875

Hockey-VM 2013
Stats: 11 - 8 - 6
ROI: 113.31%
Vinstprocent: 57.89%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wallez Visa inlägg
Jag har inte funderat så mycket på det så det spelar ingen större roll just nu. Jag är mer nyfiken på vilka olika kalkylatorer det finns där ute så man kan testa och jämföra.
Om det är Poisson, som alla använder sig av vad jag vet, har SBR en bra men går ju även att göra i Excel.
Juret är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-02, 14:57   #6
 
wallezs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 297
Sharp$: 3983
Standard

Tack för tipsen, värt att kika närmare på!
Hittade även en tabell på Punters Lounge som kan komma till användning

Har också funderat på att göra själv i Excel men varken Poisson eller Excel är mina starkare sidor..
wallez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 14:04   #7
 
Lions avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1
Sharp$: 29
Standard

Länken som TS skapade: annabet.com/se/poissoned/asianhc.php ger mig exakt vad jag är ute efter. Hittar den inte någon annanstans. Hade gärna haft den i ett exceldokument eller på en gratissida men sånt här är verkligen inte min grej.

För den som inte har möjlighet att testa, så ser resultatet ur såhär:
s27.postimg.org/uyogoh6kj/poisson.jpg

Eller ännu hellre: utgå ifrån en redan existerande lina, t.ex. om 188bet enbart erbjuder en lina (0,5) och genom det luska ut vad 0,75 och 0,25 bör ligga på. Notera att jag vet att det finns sätt att räkna ut det, men jag talar om ett snabbt och smidigt excelsheet eller en gratis kalkylator på nätet.

Senast redigerad av Lion den 2014-10-11 klockan 14:10.
Lion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td